פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק- כיצד עושים את זה נכון?

מומחים רבים לשיווק דיגיטלי מחשיבים כיום את הפייסבוק כאמצעי הפרסום היעיל ביותר לקידום עסקים – ויש לכך סיבה טובה. לרשת החברתית הפופולרית בישראל (ובעולם שנייה רק לטוויטר) מספקת לעסקים יכולת להגיע לקהל יעד גדול, הרלוונטי למוצר שהעסק משווק, ובמחיר נמוך משמעותית מהפרסום המסורתי והמודפס.

 

הפרסום בפייסבוק ייחודי בכך שהוא מאפשר לעסק לכוון את מודעות קהל היעד ספציפי ובכך לחסוך בעלויות הפרסום הנובעות מתפוצה לקהל רחב ולא רלוונטי, לצד עלויות הפקה נמוכות בתעריף שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

 

איך פרסום בפייסבוק עושה את זה?

 

המפתח ליעילות הפרסום בפייסבוק טמון, כאמור, בקהל היעד. הפילוח לפי קהל היעד יכול להכיל קריטריונים רבים, ומאפשר להציג את העסק שלך רק בעמודים של גולשים העומדים בקריטריונים מסוימים הניתנים להגדרה. למעשה, פייסבוק אוספת ומתעדת מגוון רחב של נתונים על המשתמשים שלה: מין, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי, ואפילו דפוסי התנהגות ברשת, המאפשרים לעסקים למקד את הפעילות השיווקית שלהם וכך להשתמש בכספם בחכמה, מתוך ידיעה שהם ממקסמים את הפוטנציאל של כל פוסט פרסומי, המופץ דרך העמוד העסקי.

 

לא משחק ילדים

 

חשוב לדעת כי למרות שרשת הפייסבוק במגזר האישי היא פשוטה לשימוש ואינה דורשת כישורים טכנולוגיים מיוחדים, במגזר העסקי, היא לא עושה למפרסמים את החיים קלים בכלל. כדי להשתמש בכלים שמציעה הרשת החברתית ביעילות, צריך להכיר אותם על בוריים – ולדעת כיצד להפעיל אותם.

 

האלגוריתם של פייסבוק סמוי מן העין, והם לא חושפים את הקלפים שלהם כל כך מהר. התפתחות הרשת החברתית, ובפרט תחום הפרסום בה, הייתה כל כך גדולה בשנים האחרונות, עד כדי שהעיסוק בתחום הפך למקצוע של ממש – כזה שיש ללמוד, להבין לעומק, ולבצע במיומנות.

 

אפקט המודעות מעניקה שירותי פרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות לעסקים גדולים וקטנים כאחד. הניסיון הרב שלנו נבנה מקהל גדול של לקוחות שעבר את הייעוץ והליווי בתהליך הפרסום והוביל עסקים להצלחה.

 

לשאלות נוספות ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית חייג 1700-70-30-21  מייל info@modaha.co.il