טיפים לפרסום בפייסבוק

טיפים לשיפור קמפיינים בפייסבוק

פרסום בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה והמובילה בעולם, מאפשר לעסקים קטנים וגדולים כאחד לזכות בחשיפה גדולה, למתג את העסק ולנהל קמפיינים מצליחים ואפקטיביים. הפרסום ברשת החברתית נחשב ליעיל וזול, שכן כלי הפרסום של פייסבוק מתקדמים ומאפשרים למפרסם להגיע לקהל יעד מוגדר וספציפי על פי פרמטרים שונים.

עם זאת, כדי ליצור קמפיין מצליח וליהנות מחשיפה רחבה לקהל יעד מתאים, וכדי להשיג את המטרות הרצויות, כדאי לכם ללמוד מאנשי המקצוע המנוסים כיצד לתכנן וליצור פרסום בפייסבוק שבאמת עובד. לפניכם טיפים לפרסום מצליח ואפקטיבי בפייסבוק שתוכלו ליישם בקמפיין הבא שלכם.

 

בניית דף עסקי וממותג

לפני שאתם ממהרים לצאת בקמפיין לעסק שלכם בפייסבוק, עליכם להשקיע ביצירת דף עסקי מושקע וממותג. דף עסקי ממותג ואיכותי כולל תמונת פרופיל מוצלחת, תמונת קאבר מנצחת המשקפת את המותג, טקסט שיווקי ומקורי באודות העסק, פרטים ליצירת קשר ופוסטים מעניינים עם תמונות וסרטונים בעלי ערך מוסף לגולש המבקר בפרופיל העסקי שלכם. השקעה בדף העסקי, פרסום פוסטים באופן שוטף, עיצוב נכון בהתאמה למותג ומאפייניו, כל אלו ועוד יבטיחו כי גולשים שיגיעו לדף ישהו בו זמן רב ויצטרפו כאוהדים.

 

שימוש נכון בפיקסל פייסבוק

מומלץ להתקין את רכיב הפיקסל של פייסבוק באתר שלכם, ולפרסם באמצעותו, כך תוכלו להגדיר גולשים המשתמשים בפייסבוק שביקרו באתר שלכם בתור קהל יעד מועדף לקמפיינים הפרסומיים שלכם ברשת החברתית. תהליך זה ידוע בעגה המקצועית בשם רימרקטינג, בעברית – שיווק מחדש.

 

פילוח קהל יעד

מפרסמים רבים מסתפקים בפילוח קהל היעד למודעות הפרסום בפייסבוק לפי קריטריונים סטנדרטיים כמו טווח גילאים, מין, אזור מגורים ותחומי עניין. כדי לשפר ביצועים כדאי להתעמק במערכת הפרסום של פייסבוק ולהכווין את המודעה לגולשים שביקרו באתר העסקי, לרשימות תפוצה לפי מייל או טלפון וכדומה.

כמו כן, טרם הקמפיין בפייסבוק כדאי לפרסם כתבות שיווקיות באתרי אינטרנט מובילים באמצעות טאבולה ואאוטבריין על מנת ליצור קהל יעד אידיאלי לקמפיין השיווקי בכלי הפרסום של פייסבוק.

 

תמונה איכותית

חשוב לצרף תמונה איכותית וייחודית כדי ליצור בידול ממודעות קמפיין של מתחרים, כך הקמפיין שלכם בפייסבוק יבלוט ויצליח.  

   

שיעור קליקים מתוך חשיפה

פרסום מוצלח בפייסבוק כרוך לעתים בניסוי וטעייה, יש מגוון שיטות לפרסום, לכן כדאי לנסות כמה אמצעים במקביל. לאחר התחלת הקמפיין יש לבדוק מהי השיטה היעילה ביותר עבורכם, וחשוב לעקוב אחר שיעור הקליקים מתוך חשיפה (CTR). אחוז הקלקות סביר למודעות בניוזפיד הוא 4% ולמודעות צד כ-0.7%.

 

המומחים של אפקט המודעות עומדים לשירותכם, נשמח לתכנן ולהפיק עבורכם פרסום בפייסבוק שבאמת עובד ומביא לתוצאות, בעלויות משתלמות ובהתאמה לתקציב העומד לרשותכם.

לשאלות נוספת ולקבלת הצעת מחיר  חייג 1700-70-30-21    מייל info@modaha.co.il